wtorek, 5 stycznia 2016

Koronka Olci.

Cześć. 
Kurcze, tak długo mnie tu nie było.. 
Zaczęłam tęsknic za pisaniem wpisów na bloga.. 
Ale.. Jak wiecie z poprzedniego wpisu mam dwie szkoły na głowie i czasami naprawdę nie wiem w co mam włożyć ręce. Teraz zaczynają mi się egzaminy ale za niedługo przerwa między semestralna więc postaram się coś tutaj dodawać więcej. 
Mam kilka zdobień, recenzji kosmetyków, mam nadzieję, że jakoś tym zrekompensuję moją długą nieobecność. 
A teraz zapraszam Was na zdobienie, które nosiła Ola! :) 


 Pazurki Oli to oczywiście hybrydy. 

(nie zwracajcie uwagi na buteleczkę z lakierem, nie ma ona nic wspólnego, z lakierami jakich używałam. Ola robiła zdjęcia u siebie w domu i stąd ten lakier :P ) 
Do wykonania tego zdobienia użyłam lakieru Semilac (093 Silver dust)  i Mistero Milano (Pudelkowy róż)  Oraz płytki od BPS ( BP-L020 ) która po raz kolejny mnie nie zawiodła i Oli również przypadła do gustu! 



 

Co myślicie ? 

Nie miałam okazji zrobić tego wcześniej ale... 
Chciałabym Wam życzyć aby ten Nowy 2016 rok był lepszy od poprzedniego. Aby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia z głębi serca. Aby otaczali Was bliscy i kochający Was ludzie. Duuużo miłości i ciepła.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz