wtorek, 20 października 2015

Autoprezentacja

Cześć. 
Ostatnio zastanawiałam się jak dużo rzeczy o mnie wiecie i czy chciałybyście się czegoś dowiedzieć. 
Filmiki na YouTube zainspirowały mnie do napisania tego posta. Więc jeśli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć to zostańcie ze mną. ;) 



Jestem Karolina i mam 19 lat.

Jestem wnuczką, córką, siostrzenicą, siostrą, ciocią, przyjaciółką, koleżanką, matką chrzestną, dziewczyną.

W kwietniu tego roku skończyłam liceum i aktualnie uczę się na dwóch kierunkach, w dwóch różnych szkołach.

10 sierpnia obchodzę urodziny.

Rodzina jest dla mnie najważniejsza, ale raczej o tym nie mówię.

Lubię.. Czytać, śpiewać, marzyć.

Końcem września wyprowadziłam się z domu rodzinnego, co niezbyt mnie cieszy.

Jestem raczej osobą bardzo skrytą, nieśmiałą i zamkniętą w sobie ale gdy kogoś poznam i poczuję się w miarę pewnie zmieniam się o 180 stopni.

 Uwielbiam truskawki, czekoladę, moją chrześnicę i towarzystwo innych ludzi.

 Ostatnio równie często płaczę jak i się śmieję.

Od pięciu lat mam przyjaciela-najlepszego na świecie.

Lubię spędzać czas z moim chłopakiem i znajomymi.

Nie zbyt często mówię o tym co czuję i co myślę.

Taka jestem dziś, w 2015 roku.



 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz