poniedziałek, 27 czerwca 2016

Moja kolekcja hybryd- Semilac.



Dzisiaj pokaże Wam moją małą (jeszcze) kolekcję hybryd z firmy Semilac. 
Zapraszam! :) 

 Na chwilę obecną lakierów hybrydowych z Semilac'a mam 10. Moja kolekcja w najbliższym czasie na pewno się powiększy. Semilac ma świetną gamę kolorystyczną. Lakiery są dobrej jakości i jak dla mnie są naprawdę świetne! Zobaczcie jakie kolorki mam w swojej mini kolekcji.

 
 Zaczynając od lewej : 
  • 093 Silver Dust 
  • 102 Pastel Peach 
  • 004 Classic Nude
  • 071 Deep Red 
  • 031 Black Diamond      


Nie dawno wybrałam 5 kolejnych kolorów :  
 
  • 037 Gold Disco  
  • 032 Biscuit 
  • 033 Pink Doll 
  • 087 Glitter Indigo
  • 034 Mardi Gras 


 
 

Macie jakieś z tych lakierów ? 
Jak Wam się sprawdzają ? 

Pozdrawiam :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz