czwartek, 13 listopada 2014

Nowości Lipiec - Sierpień.

Cześć. 
Mamy listopad a ja mam spore zaległości więc po mało postaram się je nadrobić. 
Mam dzisiaj dla Was nowości z lipca i sierpnia. Nie ma tego dużo.
 Więc zapraszam na dalszą część posta! :) 



♥ Avon żel pod prysznic na który dostałam uczulenia i szybko trafił w ręce mojej siostry. 
♥ Luksja- żel pod prysznic. Cudo dla mojej podrażnionej skóry . 

♥Ziaja- Masło kakaowe- pachnie obłędnie
♥ Ziaja- krem do rąk. 

♥ Adidas- Fruity rhythm
♥ Playboy-Play it Lovely. 
Ulubione zapachy :) 

 
♥ Naklejki od BPS 


♥ Color Alike- ''oto el złoto''
♥ Color Alike - ''Ja pierniczę'' 


♥ Life nr. 14
♥ Life nr. 09.

 
♥ Golden Rose Color Expert (nr.26)
♥ Paola bez numerka :(
♥ Lemax- też bez numerka. 

Używając kodu : 
LINAG10 możecie dostać 10 % zniżki na zakupy w BPS. 

 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz