niedziela, 5 stycznia 2014

Nowości!

Cześć ;)
Dzisiaj mam dla Was nowości z dwóch miesięcy. 
Z listopada i grudnia.. Oczywiście więcej rzeczy wpadło w grudniu i większość to prezenty ;))




Pilniczki do paznokci .
Sepalatory .

Top Coat-Lemax
Miss Selene. 
Venita Glamour- mój pierwszy lakier z tej firmy.. 

Lovely- Blink Blink nr1

Brokaty z Royal. 

Jak w każdym miesiącu lakiery z Royal. 
Ostatnio w moje łapki trafiło aż 4! ;)

Wibo- WoW Glamour sand nr 3 . Zakochałam się w nim od pierwszego nałożenia na paznokcie <3
Wibo- WoW matte effect glitters. 

          
Dove- żel pod prysznic. 
C-Thru- również żel pod prysznic.             


Żel pod prysznic+ płyn do kąpieli + sól do kąpieli. 



Dove- Krem do rąk. 
Johnson's- Krem do rąk. 


Wibo- Wow Glitter. 

Wpadło Wam coś w oko ?











9 komentarzy:

  1. świetne rzeczy wpadły ci w łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba to Wibo ze złotem.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi lakierki bardzo się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo lakierów widzę :) Te z Royal wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze sprawdzają się te lakiery z lovely?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chodzi Ci o blink blink ?
    Miałam go na paznokciach tylko raz ale jak na razie jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń