czwartek, 3 października 2013

Sierpniowo-wrześniowe zakupy ;)

Cześć ;)
Dzisiaj pokaże Wam to co wpadło w moje ręce przez ostatnie 2 miesiące..
Połączyłam sierpień i wrzesień z racji tego, że nie ma tego zbyt wiele ;)
Zobaczycie tutaj to co ja sama kupiłam jak i to co dostałam w prezenciee ;)




     *Golden Rose Paris nr 246
     *Golden Rose Paris nr 234

        * Lovely- Top Coat Matujący.

*Golden Rose Rich Color nr 35
* Golden Rose With Protein nr 205

*Royal niestety nie mają numerków.. 

*Manhattan Lotus Effect 81R (mięta)
*Manhattan Lotus Effect 67N (fiolet)

 *NYC nr 162 Sugar Sprinkles 

*Johnson's Body Care- Krem do rąk 
*AVON Foot Works- Krem do stóp . 

*Miss Sporty- Puder Matujący. 
*Virtual- Cienie do powiek. 

* Lirene- Fluid matujący. 
NYC- korektor.. 

No to dobrnelismy do końca.. to wszystko co udało mi się zgromadzić przez te miesiące. 
Coś Wam wpadło w oko ? 

Pozdrawiam. 



3 komentarze: